diş eti kanaması bitkisel çözüm Üzerinde Bu Rapor inceleyin

mehtap Slm hocam dü gundur disim agriyor 20 lik disim cikmis fakat agzimdaa yara var yirtik seklinde ve disin cikan yerindede vaf sıkıntısız siskinlik ne yapmaliyim

Spesiyalist hekim Yararlı diş çekimi sonrasında ağrı mümkün. Diş kemiğe sargılı evetğandan dolayı sizin gördüğünüz gözü acaba diş kökümü kaldı olarak algılamış olmanız normaldir. Bölgeye kürdan yada farklı bir vücut sokmayın bu vecalarınızı arttırabilir.

Diş hekiminiz röntgen ve bir küme sağaltım metodları ile apseli diş bölgesinin tşhisini yapacaktır.

18 evetşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şalışverişlik vardı. İlhablı dişe hat tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, namevcut bir şey imkânsız dedi, kanal tedavisine mirladı, 15dk. sonra kızım bağırıp ağlamaya saksıladı, anestezi olduğu halde iltihablı bölge uyuşmamış bağımlı, beş on henüz devam etti ve yaya dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi lazım dedi.

Spesiyalist doktor He dertlar olabilir. Diş iltihabı demeden önce görülmesi lazım lakin diş iltihabı olma yüzdesi çok fazladır. Behemehâl diş hekiminize mebdevurunuz.

naz Selam.benim ast damağında berk bir şdavranışlik var.orda bir dişim iltihap kapmıştı. Doktor temizleyip dolgu yaptı.

Yurtdisinda stajda oldugum icin sigortamin tedaviyi külliyen karsiladigindan güvenli degilim. Bu durumda kendi kendime site otama icin önerilerinizi paylasirsaniz cok mutlu olurum. tesekkürler

gulsum Selam benim sag tarafim cebin felci geçiriyor sol tarafim daki 3 dis apse yapti beniz felciyle alakali olabilirmi

fizik Hocam selam. Benim sol ust art disimde agri var. Abse veya 20 lik disimin cikmasindan supheleniyorum. Disimin orda sari bir sislik vardi ve kul o sisliği iğneyle patlatip icindeki siviyi cikardim yalnız hala agri devam ediyor ve sislik duruyor ne yapmam gerekir?

Almila Selam over here hocam benim dişlerim küçük küçük kırıntı şeklinde dökülüyor bunun sebebi ne olur ve çürüyor üste dişlerim söküp kanayıncaya derece mukabilyasım var bunun sebepleri var dişlerimi kaybetmemek için ivedi yapmam gerekenler neler .teşekkürler

ivedili lütfen Bu hafta gideceğim.Pekâlâ kist oluşursa bu durumun dhuzurüşü gerçekleşemez mı illa operasyon mı çok korkuyorum acaba benimki kiste dönüştü mü diyerek.

gördum ne ola bilir her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu suyla gargara yapiyom hic yarar etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne usul uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne mümkün yardimci olabilirseniz official statement cok sevinirin.

Mahir doktor Göremeden bu bap hakkında versiyon açmak yakınlarında değildir. Röntgen filmine gereksinim olabilir..

Kompetan hekim Bir kaç güneş sabredin şayet vecalarınız devam ederse doktorunuza tekrar kafavurmalkaloriız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *