Bir Unbiased Görünüm Diş eti kanamasına ne iyi gelir

mehtap Slm hocam iki gundur disim agriyor 20 lik disim cikmis amma agzimdaa bertik var yirtik seklinde ve disin cikan yerindede vaf sıkıntısız siskinlik ne yapmaliyim

Mütehassıs doktor Rica ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey namevcut.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yapmış oldurın..

habib implant yaptırmayı düşünüdeğerlendirme ama 3 hekim farklı anlattı bir tanesi dişin 2 sinde apse olduğunu çekimden sonrasında apsenin iyileşmesi yürekin 6 kamer bekliyebileceğimi söylemiş oldu.diğeri oda apseyi gördü çekimden sonra 2 kamer içinde yaranın kapanmasıyla beraber 2 kamer muhtevainde implantı ağırlıkp hatta üst çene kemiği sinüse yakın evetğu için implantı bir zaman eğik yapalım dedi.

medeni Hocam gecen haftalarda size bir soru yoneltmistim sanirim sorumu kacirmissiniz lutfen bir cvp yazabilirmisiniz hafifte olsa rahatsizligim devam ediyor bu rahatsizlik yapilan dolguyla baglantili olabilirmi ?

müstacel lutfen Iltihap olmasina ragmen dis rontgenide cekildim doktorum ihtimal dolguyla kurtarabiliriz dedi.

Mahir doktor Antibiyotiklerinizi kullanmaya, doktorunuzun tavsiyelerine uymaya ve şiş olan read moreÂ… havza hariç vesair bölgelerin günlük olarak bakımı yapmaya devam ediniz.

berke merhama hekim abi ben 12 yasındayım dısımın nispetle ten war arıo lakin ziyade deıl ne yapabılırm doktor kanal tedavimi yapar

Uzman doktor Diş röntgen filminize bakarak daha kemiksiz bir şey söyleyebilirim.. Lakin apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. Eğer bölgede kemik binası ehliyetli ise site link mutlaka implant öneririm..

Bilirkişi doktor Antiboyotik tedavisini doktorunuzun söylediği zamana denli kullanın.. Doktorunuzun önerileri dışına çıkmayın..

Mahir doktor Tuzlu sutaş ile gargara yapabilirsiniz. Ancak diş hekimine görünmenizde de fayda vadır. Bir ilaç tedavisi önermiyorum.

Mazhar Selam hocam kırılmış olan dişim apse yaptı doktora gittim antibiyotik tedavisi goruyorum ne zaman gidip dişimi cekebiliim

Spesiyalist doktor Dilerseniz bir diş hekimine görünebilirsiniz iltihaplanma olup olmadığı konusunda bir veri edinin..

Uzman review hekim Hamilelikte gerçekte pek çok antibiyotik kullanılabilmekle beraber dişhitit absesi olarak bileğerlendirdiğiniz durumun hakikaten abse olup olmadığının düz teşhis edilmesi çok önemlidir.Zira gebelik dönemindeki bazı hormonların salgısındaki artış yüz dişetlerinde “hamilelik urü” olarak da adlandırılan bazı lezyonlar oluşabilmektedir.

İrem röntgen çektirmiştim dava 20 lik diş de değil apse oluşmuş ondan dolayı demişti doktor. antibiyotik verdi. bitir bişeyin kalmaz dedi amma kestirmece 2 hafta sonra tekrarladı. dediğiniz kabil iltihaplanmayı kurutup gene doktora görünecem. Teşekkür ediyorum, palas gelsin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *