Bir Unbiased Görünüm diş eti kanaması için ne yapmalı

mehtap Slm hocam dü gundur disim agriyor 20 lik disim cikmis lakin agzimdaa ceriha var yirtik seklinde ve disin cikan yerindede vaf belli belirsiz siskinlik ne yapmaliyim

kemal merhaba hekim bey. dişimde apse oluşmuştu hastaneye gittiğimde iç cenahı deldiler iltihabı vahialttılar. ameliyattan sonra iltihap geçmedi çürük dişimin birlikte ihata bir şdavranışlik oluştu iltihap geliyor oradan.

kaan Hekim as benim sol azı dişim önce dertdı sonrasında balon üzere şkârti doktora gittim sineini temizledi largopen 500 mg yazdı kullan geçer dedi kullandım şiş indi ama çene kemiğinin üzerinde hayla taşlaşmış şekilde iltihap var.Damağı nısıfp iltahabı bilgisizşeşcaz dedi bu sağaltım uygunmudur ?

18 yaşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şanlayışlik vardı. İlhablı dişe hat tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, nanay bir şey gayrimümkün dedi, hat tedavisine esasladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya mirladı, duyum yitimi başüstüneğu halde iltihablı havza uyuşmamış yayımcı, beş altı elan devam etti ve bulaşan dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi lazım dedi.

Bilirkişi doktor He vecalar kabil. Diş iltihabı demeden önce görülmesi ister ancak diş iltihabı olma yüzdesi see this site çok fazladır. Behemehâl diş hekiminize temelvurunuz.

hikmet Hocam merhaba. Ben dediğiniz kabilinden yemeden içmeden doktora gittim ve dişimi çektiler. Şuan alt çenemi sağ sola oynattiğimda üst çenemdeki çekilen dişin orasi aciyor. Ne yapmam gerekir?

değirmi parafin bir iltihaplı havza var bu apse oradaki dişlerimi bile kanatiıyor ne yapmalıyım çok da agriyor

gulsum Selam benim sag tarafim suret felci geçiriyor sol tarafim daki 3 dis apse yapti yan felciyle alakali olabilirmi

İrem Hekim as merhabalar diş etimde iltihaplanma vardı. Doktora gittim ve antibiyotik otlar no title verdi. Bu antibiyotikleri kullanırken gebe başüstüneğumu öğrendim.

Bilirkişi hekim Yanındaki dişlerde apse olur. Ağrılarınız hakkında doktorunuza marifet verdiğiniz mi ? En güdük sürede vecalarınızın münasebet olduğu konusunda sağaltma olmanızı öneririm.

Mütehassıs hekim Doktorunzuun önerdiği ağrı kesici darularınızı kullanın.. Bunun dışında probleminin kupkuru olarak görünmesi karınin röntgen filmine ihtiyaç vardır.

gördum ne ola bilir her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu suyla gargara yapiyom hic kâr etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne muamele uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne olabilir yardimci olabilirseniz cok sevinirin.

Mahir doktor Göremeden bu husus hakkında pop over to this web-site yorum onarmak sadık bileğildir. Röntgen filmine gereksinim olur..

su taşkınıçuk çoban hocam dişim de apse var 1 hafta evet atibiyotik kulandım amma halla aynı agrı namevcut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *